Torsdag

ojoj...
igår följde jag med mamma o sophie till sundsvall..
var hemma igen i stan runt 9 på kvällen..
låååång dag blev det..
och såå ont i fötterna jag hade..
 
Imorse vaknade jag som vanligt vid 7 för att ge hundarna mat..
jag orkade knappt kliva upp..
men gjorde de mycket sömnigt!
gick och la mig igen till 9..
mycket skönt!!
så jag tog och städade och grejade på..
sen dök robin upp och vi for iväg och shoppade lite..
och åt lunch..
sen när jag kom hem igen så fortsatte städandet..
så nu är det rent och fint här..
så har poppat lite popcorn som jag ska mumsa på :)
hundarna har också fått lite mat..
så de är nöjda.
 
imogon och helgen väntar jobb..
ska bli skönt har ju varit ledig ett tag nu.
Men tråkigt att man ska jobba på helgen :P
men de är iaf jobb..
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback