20 september

Idag har jag bakat lite.
lite kladdkakemuffins
som Jenny lärde mig när jag bodde i Eskilstuna.
Visst händer det att man längtar dit ibland.
fast det är nog mest efter vissa människor.
och ja jag kan inte påstå att jag inte gillade skogen där heller..
för de var väl där jag var mest när jag bodde där nere.
och skolan såklart.
Men de klart.
Jenny kommer jag aldrig att glömma.
 
Har också bakat tigerkaka i muffinsformar.
Hoppas de gick bra de med :P
 
Sen gjorde jag lite snickers med.
 
Allting är relativt lätta att göra..
 
Men sen har jag ju även hållit på med en tårta..
en himla massa lager på lager..
med en massa knepiga saker innuti..
så vi får väl se om den går att äta ikväll eller inte :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback