23 September 2014

Ja som sagt..
Var på möte idag på skolan.
riktigt roligt var de!
blev sagt att jag ska ha en egen station på elevensval.
Jag fick välja ett ämne att fördjupa mig i.
Jag valde bild..
Men egentligen så är de ju värsta ämnet i skolan...
för jag kan verkligen inte rita och de har jag aldrig kunnat.
men det är ju eleverna som ska göra de å inte jag..
Men bestämde mig för att rikta in mig på FOTO
som jag då bara älskar!
så de kunde ju inte bli bättre.
Så nu har jag skrivit klart målen för den delen.
Sen så for jag och johanna iväg till sundsvall för att äta mat :P
Vi har varit på en resa genom en hel del olika länder :P
Vi köpte iaf maten i grekland :D
Var väldigt gott men blev mätt relativt snabbt.
Det är typ kycklingkebab.
Ser kanske inte så ovanligt ut men :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback