5 oktober 2014

Vilken helg!
I fredags var man ledig.
höll på att fixa och dona ute då jag får otroligt ont i magen... igen..
går in för att vila en stund varpå att de bara bli värre..
Vid klockan 8 orkade jag inte vänta mer..
åkte in på akuten och var ganska ensam där.
så allting gick ändå ganska fort..
Efter provtagning blir de misstankar på blindtarmen...
yeey va roligt tänkte jag..
men ändå skönt då att vet vad som är felet.
De ville lägga in mig under natten för att kolla nya prover på morgonen efter.
Det blev fastande..
Så klockan 00.00 fick jag ett rum ENSAM.
Var inte en kotte inne där :P
Skönt det.
Sen då klockan 6 på morgonen kom de och tog nya prover.
Då var de bara att vänta på doktorn..
som kom runt 11.
å vad jag låg å grämde mig att hela dagen gått åt till att bara ligga å söla..
konstaterade att jag var tvungen att göra en röntgen.
så iväg på den och runt klockan 1 kommer de med..
att de ser inte så farligt ut just nu iaf.
men de ville gärna hålla mig kvar en natt till..
men då fick jag faktiskt äta flytande..
Men frågade om jag inte kunde få åka hem istället över natten och komma tillbaka på söndag morgon..
och de gick ju bra det!
Så imorse var ja där runt 8.30 och tog nya prover.
De såg fortfarande bra ut så de skickade hem mig..
Jag skulle såklart genast komma tillbaka om jag fick ondare igen..
 
Men har ju varit inne för detta förut..
så tror knappast att jag åker in för att sedan bli hemskickad ytterligare en gång.
nu får de banne mig vara nog..
 
Antingen är de blindtarmen och då ska den bort..
Eller så är de något annat å då måste man ju hitta felet..
 
För ännu har jag ont om man trycker på magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback