1 oktober 2014

Tja! Tjena!
Nu har jag börjat min tjänst på nipan på 40%.
Det är ju iaf en början.
Sen är jag ju vikarie övriga dagar :)
Så idag har jag varit träslöjdslärare.
Ingen hit dock.. 
Jag får ju inte använda maskinerna som var där.
så eleverna blev rätt så besvikna!
Men efter många om och men så klarade de av de galant!
De var super duktiga och hittade andra lösningar
istället för maskinerna.
Tummen upp!
 
Sen är de ju också helt otroligt att man har ett liv.
Att man inte rusar iväg till nästa jobb på direkten.
jag slutar runt 2-4-5 tiden..
jag har heeeela kvällen på mig att göra en massa saker!
helt otroligt och hör inte till det vanliga :P
även om man slutar klockan 6 så känns allting onödigt ändå :P
 
Så nu ska jag vila en stund.
Sen så imorgon har eleverna elevensval
som innebär att jag har foto kurs med dem! :D
ska bli sååååå roligt!
Har suttit och klickat på en power point som jag också älskar att hålla på med :)
så trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback