Fredag, Lördag, Söndag

Shit vilken helg!
Fredagen så var det omtenta.
Kändes skit.
Husdjur var temat.
och jag fick verkligen blackout.
Men men bättre lycka nästa gång.
Jenny och jag var på Mc donals och köpte hamburgare som vi tog med oss hem.
Satt och surra en stund och sen när hon gick somna jag som ett tok och sov bort hela kvällen...
rolig fredag.
Lördagen blev desto roligare ;)
Börja lite trögt med lite städa och så (som var helt onödigt).
Sedan var jag iväg med Maria och Fredde till ÖB och jysk.
Jätte skoj och se en annan del av staden man bor i :P
sedan när vi kom hem så skulle Maria låna min tvättmaskin här då och tvätta en matta.
Gick ju bra.
Samtidigt gick vi iväg och åt  på Nattkröken.
Så jäkla god kebabtallrik!
Vid 6 tiden kom Maria och Fredde när jag satt och kollade på madagaskar jul och madagaskar.
Så vi börja med att göra lite bål och greja på lite.
Fick leta reda på en kortlek sedan så vi kunde vänta in Jenny från tåget också.
Vi spelade ju Plump då och vem om inte jag vann stort ;)
Runt 8 kom Jenny och vi började med att fylla henne lite eftersom hon var efter oss alla andra :P
gick ju rätt bra..
Sedan började vi spela partyalias...
Hehe jag och Fredde mot Jenny och Maria.
Spelet slutade med att Jenny och Maria vann på gränsen.
Hela spelet var jämt.
Men tror att de tog 3 timmar för oss att ta oss igenom en spelomgång :P
Så vi hann bara spela alias en gång =P
Under tiden kunde vi också ha lite popcorn krig då. (därför onödigt med städning innan)
Sedan blev jag lite trötter.
Det var himla skönt golv här i lägenheten iaf :P
 Mycket skoj denna kväll men den slutade lite tvärt där.
enligt kortet vi tog så slutade den runt 12 =P
Hörde att Maria och Jenny pratade om mig i köket när jag var i vardagsrummet men har inte kommit fram till vad dom sa än. ;P
Men iaf kvällen va skoj och hoppas det blir igen fast lite mindre alkohol för min del då :P
Söndagen har varit väldigt seg.
har nästan bara sovit.
Varit ute med ebbe
sovit
tagit en macka
sovit
tog ett bad
sovit
ut med ebbe
åt lite mat
kollat på tv
inte allt för mycket har hänt :P
Nu ska vi se om vi får upp lite bilder från kvällen.
Väljer mina bilder väl. =P
Hörs!
Bilder från Lördag:


(Alias spelpjäser) Jenny


Ebbe plockar upp efter vårat krig =P


Ebbe tröstar Jenny ser det ut som =P


Jaha när man sitter och pratar i telefon är det någon som ritar på mig!
Gud vilken hårig arm jag har =P


Maria och Wilma


Fredde.."blir jag när jag druckit..." (pratig, glad, pratglad)
Ordet var Pratsam


Bålen som slog till där på slutet ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

pip nice!!! XD Jag hade så pip kul!!! XD KOm på att jag åt ju mycket melon, den som låg i bålen, måste ha varit den som slog till på mig ;) haha. men god var den!! XD Skit kul, det måste vi göra om! utan den sista groggen ;) haha

Har du inte kommit på vad vi sa än? Vi berättade ju för dig ;) haha XD

2009-12-07 @ 20:33:25
Postat av: Mig själv

Jooo jag vet vad ni påstår att ni pratade om men inte vad ni egentligen pratade om... rykten säger att ni funderade på om jag skulle gå och lägga mig i sängen :P

2009-12-07 @ 23:36:56
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback