Fredag

Idag hände det!
skola imorse.
vi har inte så mycket kvar på rapporten att göra snart är det bara att koncentrera sig på redovisningen :(
efter det följde jenny med hem och vid halv 3 kom vakitsarna igen.
de fixade fönster.
tack tack
de skulle komma tillbaka på måndag igen och sen efter fredagen också.
men då är jag inte här så då får dom göra vad dom vill :P
vi iväg på fotograferingen vid halv 4 ungefär.
Vi fick åka Limmo dit.
Så jäkla häftigt det var det bästa av allt
så himla himla grymt!!!
satt där som ett fån med ett jätte smile på läpparna =P
Sminkningen var jag också nöjd med men själva bilderna.
Njee
inte dirket.
tycker inte att det är värt 1000 spänn för 3 kort..
men fick slå ihop mina bilder med bilderna som jag ska ta med mamma också.
kommer att bli intressant iaf :P
men bilderna som blev på ebbe blev jag jätte nöjd med.
men han var lite seg där när han skulle vara på bild med mig.
aja får se vad det blir :P
Maria blev iaf nöjd med sina bilder iaf.
och det är ju tur det iaf :P

Nu är mamma på väg hit också.
hon stannar i stockholm inatt och jag åker till stockholm imorrn för att gå på mässan.
skoj skoj.
så nu ska jag sova.
kommer bilder på limmon!
(lite dålig men det är ju med mobilen)

Bilen kommer! vääääldigt suddigt men man ser ju formen iaf ;P


Maria på väg in! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback