måndag

Haha! jadu Jenny det är synd om dig ;)
i helgen har det minsann hänt grejer.
I lördgasmorse for jag in med tåget till stockholm.
Skulle gå med mamma på hundmässan!
hade sån tur att jag fick hundpassning också.
Morbror Leif och Oktavio var hundvakt =)
Dom tyckte att Ebbe var så snäll så, man kände inte ens av att han var i kopplet.
de var tvungna att kolla om han fortfarnade var med.
Härligt att höra.
Lätt att leja hundvakt iaf =)
Efter hundmässan kom vi tillbaka till Leif och vi fick mexikans mat...
Hmm inte min direkt första val men men..
Kunde äta lite gurka iaf =)
Sedan på söndagen fick jag rota på leifs vind och kolla om jag ville ha något.
och hittade ett tvbord på hjul som passa perfekt in i mitt sovrum sen när jag ska ha tvn där.
sedan tog vi en tripp med bilen in till eskilstuna hela gänget.
När vi kom fram ville de se staden.
och jippi knappt jag vet vad som finns här :P
Men vi gick till dom gamla smedjorna iaf och som tur var så var de öppet!
dom sålde saker där som smide och sånt.
dom var himla snälla också så jag fick ta med hunden in..
Jätte snällt! man brukar inte annars få de.
Men tur iaf för de snöa och jag ville inte stå där ute tills mamma var klar.
en evighet innan hon har petat på alla grejerna :P
så men vi gick också och åt på nattkröken och jag rekomenderade kebabtallriken,
och de gillade den! tuuur!
Aja mamma och jag hade en lugn kväll även fast hon ville genast börja riva och slita i mina kartonger som var kvar.
Icke sa nicke.
semester är semester....
idag var det skola och efter de skulle vi mötas på stan...
Hon hade så mycket hyss för sig innan hon kom ner på stan så jag tänkte gå och möta henne..
och självklart tar hon en annan väg och ringer när jag är vid tågstation....
var bara att vända om igen då.
Hittade inte så mycket på stan och inte på hundmässan heller.
tyckte inte att det var så mycket jag behövde.
men som sagt det finns mycket man vill ha.
imorrn är det iaf skola igen och vi ska försöka ta oss till västerås efter de då.
stackars lilla bus som får vara ensam en stund då.
men de går säkert bra.
aja lägger upp lite bilder tro ja ;) (klicka för förstorning)
hörs.


Ebbe bus på tåget på väg till stockholm!


Oktavio lär mamma göra äkta tortilla (utalas tortija, 2L = J)
Fick också veta att Estrella blir då Esteja som betyder stjärna, kolla förpackningen.


Jag ser de snöar, jag ser de snöar.
och det gör det fortfarande klockan är 11 så hoppas det håller i sig hela natten.


Köpte faktiskt billiga sockar på mässan.
köpte ett par med älgar på för att reta Robin <3


5 dagar kvar tills vi ses!
Längtar längtar längtar!
Puss puss! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Äsch, jag klarar mig ;) hehe

2009-12-15 @ 07:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback