Onsdag

jaha då var det snart helg igen då !
Skulle egentligen till Jenny imorse men när jag kolla termometern och den visade -6 grader så kände jag att det blev en inne dag idag!
Bara packa upp massa prylar och sen vila en liten stund också.
Ligga under täcket och mysa med lillbubben <3
så himla tur att jag hittade han.
Han är den bästa hunden som jag någonsin kunnat hitta åt.
Har varit skönt idag och vara lite ledig och lekt med ebbe lite.
men imorrn är det tillbaka till verkligheten. I västerås...
vi ska ta 7.52 tåget dit och är hemma runt 1 då igen.
Blir nog att plocka upp det som är kvar sedan måste jag nog ner på clas ohlsons någon dag och shoppa lite julsaker tro ja :P

Jag längtar verkligen hem nu.
Att ha ett förhållande på håll är ett helvete.
när de var här i helgen gick det så fort.
men det var ändå underbart men jag vill ha så varje dag.
men jag ska vara glad om det blir en gång i månaden.
Vill flytta hem igen.
hoppas att allt blir bättre efter jul.
annars kommer jag inte fungera överhuvetaget.

aja nu ska jag och ebbe bus gå och lägga oss tror jag!
vaknade klockan 5 imorse av tidningen som for i golvet.
Ebbe blev nog lika skraj han.
så vi hörs imorrn!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback