Tisdag

Jaha ny vecka..
Igår ville bloggen inte fungera alls för mig så struntade i att lägga in något.
inget särskilt hände igår tro ja.
var lite skola och sen var jenny här och vi surrade lite.
och jo, jag färgade ju håret och fick en chock :P
Trodde håret skulle bli ljusare men när jag kollade spegeln blev de mörkare :O
jaja det får väll duga iaf :P
det skulle kosta 700 spänn och slinga håret hos frissa och nej tack.
har inte råd med det så här innan jul...
men men det blev väll bra iaf :P
hade inte det varit mörkt så hade det blivit toppen =P
men man vänjer sig nog.

Idag följde jenny med mig hem efter skolan också.
Vi skulle pärla lite.
göra fler sånna ljuslyktor :P
Jenny fick också prova på så får se om den hinner bli klar innan jul ;P
sen har jag inte gjort så himla mycket
har tvättat lite och tyckte att det var skitsmart med två maskiner samtidigt.
jätte bra.
kläderna blir ungefär klar samtidigt och man hinner tvätta mycket.

snart blir det helg igen.
och snart är man äntligen hemma i sollefteå ett tag.
längtar som bara den.
Till helgen kommer mammi hit och ska bli skoj hoppas jag.
Då ska hon få se nya lägenheten =P.
har fortfarande hela sovrummet fullt med kartonger..
vet inte alls vart jag ska lägga allt.
det får som inte plats.
Så ska skriva en inköps lista.

1. Soffa Ikea
2. Platt tv
3. förvarings byrå (sån man kan lägga papper i)
4.
5.

Just nu vet ja inge mer men soffan ska jag köpa efter jul så är det bara!
så himla perfekt soffa!

Aja nu ska jag tvätta lite mer!
Hörs!


Jenny ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Hehe ;) Men man blir ju glad av bilden! :P

2009-12-09 @ 08:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback