tisdag

himla stressigt det är dom här dagarna som mamma är här.
full fart hela tiden.
idag var jag på skolan till 12 och sedan hem och äta en snabb lunch vilket blev gröt.
sedan skyndade vi oss till tåget i onödan tänkte inte på att kolla först när tåget går :P
så satt där och funderade en stund.
Snö storm är det ute också.
Så vi var jätte blöt när vi kom fram.
Väl på tåget så somnade jag, var så himla trött!
i västerås var det nästan kaos när vi kom fram.
när vi klev av tåget fick vi ploga oss fram med fötterna.
Men på själva stan var de inte så mycket snö mest slask bara.
vi började att gå in på new yorker.
jag älskar det stället!
tycker dom har så mycket kläder som jag gillar och det är så bra pris.
köpte 2 tröjor.
det är dags att bli lite färgig så köpte 2 lila tröjor.
ett linne och en t-shirt.
när jag väl provade linnet var de skit snyggt.
hem igen vid halv 6 och tågen muppar sig.
det var mycket folk som skulle åka så dom hade satt in en buss.
tåget var försenat
och massa skit med den nya snön som kom.
alltid samma sak varje år!
aja nu är det bara 4 dagar kvar tills man är tillbaka i sollefteå igen!
Jippi!!!!
Nu ska ebbe äta lite mat och jag ska sova.
natti natt

gårdagens snöbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback