Tisdag

Skola nu då.
sitter och är jätte trött idag.
igår när jag skulle lägga upp bilder och sånt på bloggen så blev allt skit.
Jag kunde inte ens komma in på bloggen igår.
den måste ha varit överbelastad för just nu fungerar det jätte bra.
Igår så var det skola fram till 12 sedan följde Jenny med hem och åt lunch och pluggade lite på uppgiften tills idag.
Skulle fortsätta att packa upp igår med enegin tog slut bara så där! :(
Plockade in lite kläder där jag tycker att det passade men allt fick inte plats så jag måste tänka om.
Nä nu ska vi fortsätta med arbetet och få se om jag kommer in ikväll istället.


Ebbe som badvakt =)


Ebbe som fotbollsproffs =)


Fick öppna en julklapp lite tidigare. Av robin =)



Efter skolan idag så följde Jenny med mig till min partner skola för att lämna några enkäter.
Ska bli spännande att läsa deras svar senare =)
Handlar om mobbning.
sen när jag kom hem gjorde jag ett ryck och började plocka upp lite till.
Skulle behöva en byrå där jag kan förvara skolböcker och papper och sånt i.
Får kolla på IKEA sedan när jag har bilen.

Tänk att det är 1 december idag också.
Får öppna min lucka i choklad kalendern!
Snart är det JUL!
ska bli skoj och träffa bror med flera och ha en trevlig jul hemma!
med mycket snö hoppas jag också!

Aja nu är det betty sedan AA =)
Hörs imorrn!



Kommentarer
Postat av: inte skrivit av dig själv

Dedär Måste ju vara bland de skönaste bilderna jag sett på Ebbe på länge =)

2009-12-01 @ 16:24:39
Postat av: Mig själv

Eller hur ! =P fotbollsproffset är bäst! :P

Det är en klädsel till ett barn egentligen =P

2009-12-01 @ 16:31:38
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback