Torsdag

Tror att bloggen håller på att stanna av.
Kommer inte på så mycket att skriva.
kommer nog inte bli varje dag som förut.
Tyvärr Jenny din morgon tidning slutar ;P
Ska försöka skriva men inte jämt :P
Idag var det skola skola skola.
Faktiskt var jag inte trött.
kände mig riktigt på.
Har tillochmed städat och grejat på idag.
Vet inte vad det är jag ätit som gjort mig så pigg idag.
Jenny följde med mig hem efter skolan idag och vaktis kom och tittade på alla grejer jag klagat på ;P
dom ska komma åter imorgon för att fixa lite saker om dom har fått prylarna.
Jenny blev nääästan klar med sin ljuslykta hon har bara något varv klar.
få se om hon hinner det imorrn innan man ska iväg och bli fotad!
Shiit vet inte om jag känner för det.
Passa inte på bild.
men men har som sagt städa lite och renbäddat sängen.
niice.
ska borsta ebbe lite nu inför morgondagen.
sen är det nog sängen.
ska upp på skolan imorrn igen.
woooow


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Noooo! Min "tidning" :O Hur ska jag klara mig??? haha XD

2009-12-12 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback