Torsdag

Jaha då var det torsdag då!
Inte länge kvar tills man är hemma i sollefteå igen!!
längtar längtar.
Imorse så var man på skolan 8.30 för att vara åhörare till en annan grupp som redovisa.
tyckte tiden gick fort iaf.
kändes som att det skulle bli en dryg dag men var rätt okej.
Imorgon är det vi som redovisar.
det kommer att vara lite sämre.
låååång dag.
men idag när jag kom hem så åt vi lite god mat från igår.
filé med potatiskrocketter och vitlökssås.
sååå jäkla gott!
sedan städade vi upp lite i mitt sovrum.
har som sagt kvar kartonger och skit.
Allt får inte plats i mina skåp.
behöver en ny byrå med mycket förvaring ;P
men första inköpet ska vara en soffa iaf.
det är det viktigaste just nu.
Så sen har vi suttit och pysslat på lite och kollat på irene huss.
fick ett ryck och badade ebbe också han luktade inte så gott.
han har fått äckel ben och hela hunn lukta de!
Snöa gör det nu också.
det kommer att vara flera meter här innan jag kommer härifrån.
Imorgon blir en häktisk dag så tar en lugn kväll nu.
Hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback