FREDAG

Jaha då var denna fredag snart slut då!
var ledig från skolan idag så har varit hemma hos Jenny hela dagen :D.
Tog en cykeltur med ebbe dit imorse och kom väll hem runt halv 5 eller något.
Vi gjorde lite skol arbete och sedan spelade guitar hero som en liten paus ;)
Jag kommer att bli bra med det alldeles snart ! =P
Körde på medium men missade på några låtar.
Sedan bakade vi kladd muffins och dom blev jätte goda :D
Måste prova själv och göra dom och frysa ner tills pappa och robin kommer om 2 veckor!
Sedan efter att vi bakat tro jag vi började med lite skol arbete och sedan fortsatte vi med att spela :D

När jag sedan skulle cykla hem så var det snö på min sadel :S
Var lite snö blandat regn när vi cyklade hemmåt men inte så farligt.
Lånaden en hel hög med filmer också som jag ska hinna se i helgen hade jag tänkt :D

Imorgon blir en rätt lugn dag hoppas jag.
Måste tvätta det dumma lakanet som ebbe spytt på igår.
ska också gå och handla och kanske baka då också.
Vi får se =P
det var som sagt rätt så enkelt.
Recept kommer imorgon =P

SNART FLYTTAR JAG! :D
     


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Tränar man inte så kan man ju inte bli bättre! Tyckte du var jätte duktig på medium! :D

För att vara första gången! ;)

2009-11-15 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback