Fredag

Då var det helg igen då!
hade redovisning idag!
gick bra man var väll lite nervös så men jag tror att det gick vägen.
det som inte dödar det härdar.
vi får se på feedbacken på onsdag hur det blir som.
Fick tillbaka en liten språkgrej idag och.
behövde inte komplitera.
så skönt!
  Det var som sagt en stackare som inte hade fått någon kommentar..
självklart var det jag.
men jag nöjer mig med betyget =P
egentligen kunde man hämta ut tentan redan igår men det visste vi inte om.
och idag var det stängt.. typsikt.
man vill ju veta vad man får för betyg om man behöver göra om den eller inte.

var och åt pizza med maria och fredrik idag.
mums.
tog en calzone men den är inte lika god som i sollefteå.
och det var lite väl mycket innehåll i den.
men annars var den helt okej! :P

tänk nästa fredag vid den här tiden är jag i min nya lägenhet!! :D
gud vad jag längtar.
Då ska jag pusselipussa på min lilla bubbe också <3
tycker bara tiden springer iväg nu!
snart ska man hem under jullov också =)
kommer nog bli en helt underbar jul i år tror jag! :D

Kommer vara lite skönt med en nästan normal vecka nu.
ne nu ska jag kolla på någon film.
fick lite ont i huvudet.
Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback