Lördag

Lugn lördag.
Har bara tagit det lugnt och gjort saker i sin takt.
Började med att ligga och titta på tv en liten stund sedan började jag plocka ihop lite mer grejer.
Gick också upp på vinden och plockade ihop någon till kartong.
Nu börjar rummet att se lite tomt ut faktiskt.

Tog en sväng på affären också. Det var helt tomt i kylen igen.
Testade något nytt också.
Marinerade kycklingfilé och stekte den sedan med vitlökskrocketter till.
Det var ingen sån där jätte hit kan jag säga.

bakade också mer kladd muffins..Recept längst ner
Mums. Och super super super enkelt.
Gjorde en dubbelsats så att det räcker ett tag.
Robin och pappa kommer ner om 2 veckor och sedan kommer mamma också så hon också får smaka.

Ebbe fick en ny sån där leksak som man kan få via ICA nu när man har en rabatt check
En krocko med bäbis.
Ebbe blev verkligen jätte glad och sprang runt och kastade och slängde med den.

Nu ska jag kolla på någon film som jag har lånat åt mig =D
HörS!



175 grader 10-15 min
3 dl socker
1½ dl mjöl 
2 ägg
4 msk kakao
ca 75g margarin

Smält margaringet och blanda ihop med ägg och de torra ingredienserna.
strö lite strössel eller haka choklad att strö ovanpå.
Mitt i ugnen 10 -15 min
Lätt som en plätt.


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Lätt och gott!! XD

Men kanske inte så jätte nyttigt ;)

Men det var vi värda! ^^

2009-11-15 @ 19:03:34
Postat av: Jenny :)

En av många filmer som du lånade ;)

2009-11-15 @ 19:04:50
Postat av: Mig själv

haha alla gånger!

2009-11-15 @ 21:18:44
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback