måndag

Skola idag då.
Somnade rätt så sent i natt och trodde jag skulle vara jätte trött imorse.
men inte det inte är fortfarande rätt så pigg :S
vi bestämde oss att  sluta tidigare iaf så vi slutade runt halv 1.
känns skönt.
man kan åka hem och tanka och fundera lite själv.
imorgon ska vi träffa läraren och vi har lite frågor och så.
så vi hoppas på att han säger att vi har gjort ett fint arbete och att det är på rätt väg.
efter skolan så följde jenny med mig hem :D
vi gjorde lite skolarbete sedan bakade vi lite kola kakor med chokladbitar i..!
vilken chock jag fick när jag gick till ugnen. Haha men goda blev dom.
Ska bjuda gruppen imorrn och får ett betyg :P

Resten av kvällen vet ja inte riktigt vad jag ska göra.
tråden är fortfarande slut så har plockat ihop pärlorna..
Hoppas att det går fort med leveransen..
Tror det var 19 dagar kvar tills jag ska flytta!
det är inte alls länge!
kommer bli så helt underbart!
också blir det inflyttningsfest!
Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback