Måndag

Jaha tillbaka i skolbänken idag igen då!
har haft en föreläsning om naturvetenskap och teknik idag då.
Inte så där jätte rolig :P
Jenny följde med mig hem då så gjorde vi lite "läxa" som ska vara klart tills på onsdag då vi har feedback på vårat temaarbete och redovisningen.

Idag ringde jag om nyckeln.
Kanske får jag hämta den redan på torsdag!
hoppas hoppas!
Nu är det verkligen inte länge kvar.
Robin och pappa kommer på fredag!
kommer bli så skoj!

Imorgon ska jag kanske gå över till jenny runt 10 tiden.
kanske spela lite guitar hero ;)
Hon hotade mig idag att om jag inte var snäll fick ja inte spela de nå mer :(
 Så imorrn efter de ska jag packa järnet!
Allt ska ner nu.

Längtar längtar längtar =)



Idga hade vi ett mycket intressant samtal.
men det kanske kommer att avslöjas senare.
Älskar älskar älskar! <3
 Puss

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Hehe :P Men det funkade ju med hotet ;) Jag håller tummarna om nyckeln :) Nu blev jag nyfiken vad ni hade för samtal.. ;)

2009-11-24 @ 09:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback