Onsdag!

Lediga dagen...
Jenny kom runt 10 och vi börja med skol arbete.
vid 12 tiden så gick vi ner på stan och kollade på lite bowling ;)
Skoj skoj.
sedan återvänder vi hit och gör mer skol arbete...=P
Sedan blev vi klara med våran del iaf och vi har gjort vad vi kunnat.

En sak som ni bara måste kolla in!
http://www.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E

Han är så himla kung!
Så så så så kung!
Kollade också på the butterfly effect igår.
Sorligt slut!
trodde inte att det var en sån film.
Men får ändå som en känsla av att jag tyckte om den.
Nu ska jag kolla vidare på lite tv.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Jag hade en trevlig dag, fast jag inte var på topp vid alla tillfällen ;)

Vi är så duktiga ;)

Ses imorgon! :P

2009-11-19 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback