onsdag

onsdag onsdag onsdag
är nu slut och snart kommer det en ny dag som är närmare flytten!
idag var det feedback från redovisningen.
de sa inget om den alls nästan.
de hade inte kolla alls på kropps språket som vi trodde.
Men men vi fick lite små ändringar i rapporten innan den ska läggas ut för alla.
smä lätta ändringar som vi lätt klara av imorrn.
Efter de idag då så gick jag till veterinäreren för att köpa en leksak åt ebbe.
bilder kommer senare. kameran nerpackad..
det är en sak man stoppar godis i och när han knuffar på den så kan en godis ramla ur.
det är egentligen en kattleksak men han tycker den är lika kul ändå ;P
Sen när jag kom hem så har jag packat för fulla muggar!
nu är det nästan inga grejer kvar framme allt ligger i kartonger.

Sedan har jag då kollat på greys och dängt linus i spel som vanligt.
det börjar bli en sån vana att folk säkert inte lägger märke till det längre ;P

pappa sa att han skulle försöka sluta jobbet halv 2 på fredag så att de kommer iväg runt 3 tiden.
kanske är dom har junt 8 tiden på fredag då! Längtar!!




(Fisen, Linkan, Losern, riktigt namn: linus)
För övrigt vinner jag alltid i spel :P



Snart snart du och jag <3 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback