Onsdag

Skola idag då. 9.15 - 12
Inte allt för mycket kvar på temaarbetet.
Skönt!
Jenny följde med mig hem idag då efter skolan.
Vi surrade ett tag sedan så jobbade vi lite med våran hem uppgift.
vilken tid det tar att få en tråd!
vill ha den nu så jag kan göra fler lyktor!
och man måste ha en myskväll snart med lite pyssel !=P
Snart är det jul också! inte länge alls kvar!
och inte har jag en enda julpynt heller!
men tänkte köpa det så fort jag flyttat så det blir lite jul fint där med =P
Ikväll händer det inte så mycket.
orkade som inte tvätta igår så tog det idag istället =P
kommer att vara skönt när det är gjort :P

Funderar på att göra lite mat nu iaf.
men jag vill fortfarande heeeeeeeem!
men snart kommer pappa och robin iaf <3
sedan någon vecka efter det så kommer mamma ner och hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback