Söndag

dagen börjar slött idag med.
Klev upp och städade lite och sedan gjorde jag lite mer på pärlorna.
Upptäckte att tråden snart är slut så jag fick beställa mer!

imorgon är det tillbaka till skolan igen
så måste försöka lägga mig i tid ikväll.
Har inte kommit i säng förräns efter 12 dom senaste dagar bara för att jag inte kan sova.

Just nu är det mycket som far runt i huvudet på mig
och det är några beslut som jag måste ta.

Idag i korridoren så spydde Wilma på mig!
Tackar!
Det var någon vit sörja som bara tvärt kom upp på mina byxor =P
tur att man inte satt i finbyxerna ;P

Nu ska jag gå och titta i kylskåpet för att se om man kan göra någon mat.
Är inte speciellt hungrig men måste väll ha som en vana att äta..



Och har ingen bild på pappa på denna dator men ändå
Grattis på Farsdag!
pappa fick lotter i present och han vann hela 20 :-
Haha
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback