Söndag

Söndag söndag söndag..
Tycker att allt går så himla fort nu!
idag har jag packat lite till..
Men nu behöver jag lite fler kartonger..
kan inte pressa nå mer.
Badade ebbe också.
jag tyckte han luktade illa =P

När jag skulle gå och möta grannen idag så fick ebbe ha kläder på sig.
eftersom han hade bada och jag inte ville att han ska bli sjuk..
folk tyckte nog att jag var knäpp eftersom det är så varmt ute :P
Det var också en som hade satt upp en lapp på dörren att de skulle sälja
en 32" tv
matbord med 4 stolar
och en mikro..

Ringde runt halv 9 och ville komma och kika på bordet.
fick komma direkt och vi bodde i samma korridor! haha
Fick bordet och stolarna för 200:-
Bra pris tyckte jag..
det duger iaf ett tag.

Imorgon är det skola igen!
Hoppas på att allt bara rinner på nu så är vi snart klara
och på fredag är det redovsning!

Filmen jag kollade på igår: Happy gilmore Var bra den har jag sett förut insåg jag när jag började kolla på den men ändå sånt som kan hända. kollade på den iaf:P
Låten som spelas i början på filmen spelade vi när vi spelade guitar hero =P
"Tuesday's gone"
hehe
Nu ska jag fortsätta att kika på film!
Hörs!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback