Tisdag

Idag var det skola 9.15 - 12
Kom hem och var jätte trött..
Jag tror att om jag är vaken länge på natten blir jag piggare.
Jag tror inte att jag hinner somna så djupt då.
har varit jätte trött hela dagen men igår var jag inte det och sov inte alls lika mycket då.

ikväll är det AA på tvn.. måste ju bara kolla.
Har man fastnat i en serie så har man.

Skulle tvätta idag också 17.30 - 21
men orkade inte det heller så det får bli imorrn istället.

Grannen for ifrån mig också idag.. HMMMMMMMMMM! =P
har så fruktansvärd hemlängtan så jag tro jag dör snart.
vill hem vill hem vill hem vill hem.
men det är 17 dagar kvar tills robin och pappa kommer och det är ju bra det iaf.
Aja nu vill (FISEN) linus spela guitar hero på msn! =P
Hörs!
   

Robin när han var hos mig första gången <3
Mamma skriker och frågar om jag har bjude på kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback