Tisdag

Ja imorse klev man upp men ett leende på läpparna!
 Iväg till Jenny och spela Guitar Hero =)
Fattar inte att jag tycker att det är så jäkla skoj!
imorgon ska vi börja skolan tidigt så Jenny kommer förbi så går vi tillsammans till skolan..
ska kräkas riktigt mycket på henne så att man lugnar sig lite till skolan =P

När jag kom hem så har jag inte gjort så mycket
så imorgon gäller det!
ska verkligen packa ner allt som finns då
inte en liten tallrik ska finnas kvar ens =P
får låta bli att äta mat tills på fredag ;P

Det är verkligen inte länge kvar.
längtar så jag håller på att döööööö!

Feedback imorgon!
Nu ska jag dänga linus i lite flera spel sen sova!
Natt natt!
Hörs

Älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback