Torsdag

Nu är det verkligen inte långt borta!
Imorgon är det 2 veckor tills jag börjar flytta!
Den 5 december är det inflyttningsfest!
Jag hoppas att det kommer mycket folk!
Skulle vara jätte skoj!
längtar till allt!
kommer verkligen att bli några toppen veckor innan jag åker hem! <3

Idag har vi varit nästan en hel dag på skolan.
Vi är nästan klar med vårat arbete nu och det är redovisning nästa fredag.
Så vi tänkte vara ledig imorrn och köra stenhårt nästa vecka.
bli klara och förbereda oss!
Hoppas verkligen att det blir lyckat!

Ebbe hade spytt i min säng idag med.. Suck
blir tvätta lite på lördag då också.
Imorrn ska man över till Jenny och baka lite :D
mer om det skriver jag imorgon!

Funderar också på att gå på bio när robin kommer.
På 2012.
Hoppas att den går samma helg som dom är här så att vi kan gå på den.
vore mysigt.

Ska fortsätta kolla på Lyxfällan nu!
Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar Längtar


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback