Torsdag

jaha dagen innan redovisningen.....
Jätte nervös nu då.
ska träffas runt 8 imorrn..
halv 9 så börjar redovisningen.
Jag tror att det kommer att gå helt okej.
kommer vara jätte nervös men som sagt det går som det går =P.

idag gjorde vi det sista på rapporten och gjorde klar presentationen...
kommer nog flyta på som det ska.

Börjar få ångest nu vad man ska köpa för julklappar...
Tro att jag har bestämt vad jag ska köpa till Ida, Emil och Moa iaf.
Dom får nästan likadana så det får bli så :P

lampan i korridoren är död också så vi bor nu i en svart korridor.
Nu är det bara några dagar kvar tills jag flyttar!!
längtar!! :D
oj oj oj :D
Hörs imorrn! =)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback