Torsdag

Jaha dagen före flytten!
Kommer inte att kunna sova alls i natt.
Idag så var man på skolan 9.30 och vi hade intro för tema 2.
Vi ska nu göra ett frivilligt temaarbeta.
hoppas på att det kommer att gå smidit och inte stöta på några problem.
efter det så samlades vi i grupprum och gjorde några ändringar i våran rapport från förra temat.
det var en hel del så vi ska fortsätta ett tag imorgon.

Var och hämtade ut pengar för lägengheten och de idag också.
köpte ju persinnerna och takfläkten av han också så det blir nog bra.
så imorgon klockan 3 på graflunds. JIPPI!
då ska jag sätta mig i lägenheten och vänta på pappa och rooobin =)

längtar hem nu mer än någonsin också!
Har inte varit hem sen i sommras det är tragiskt! :(

när jag gick hem från handelsbanken passade jag på och kolla en sväng på ICA.
där hittade jag en kartong! WoooW
nu kan jag packa ner de sista också!
 Har tvättat som en dåre idag så att allting är rent och snyggt till lägenheten =)

Ebbe bus vägrar att äta också.
tror att han känner på sig att det är något som händer.

Har inte spelat mot Linus ikväll så kan inte klaga på han ikväll :P

Hörs imorrn!
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback