Fredag

Tiden går så himla fort just nu.
känner inte att jag hinner med något alls.
idag har jag tvättat lite, städat på, plockat dammråttorna från golvet =P
tänkte gå en sväng till ICA imorrn igen och hämta lite fler kartonger.
tänkte börja plocka ner lite handdukar och sånt jag inte använder just nu.
jag har också gjort en pärl-fjäril, men har slut på ström i kameran och måste leta fram laddaren...
tänkte också göra några sånna lyktor röda, till jul.
dom blev så himla söta så de var roliga att göra.

En sak jag undrar också är hur länge man ska vänta på om man är godkänd på tentan...
men blir bara mer och mer nervös..
men sak samma bara att göra om den eller komplitera om det ska vara så.
men ändå är man lika nervös.

pratade med mamma idag också.
kanske gör hon så att hon skippar att komma ner och hjälper till i flytten
så komma hon någon helg efter när det är hundmässan i stockholm
så stannar hon tills jag åker hem till jul istället..
så det ska vi kolla upp på måndag hur det ligger till som.

har bokat datum med grabbarna också ;P
Det kommer att bli inflyttningsfest 4 -5 december för den som vill komma! =)
 Men är det någon som åker långt så har jag bara en bäddsoffa som det redan ligger 2 muppar i.
annars få man sova i samma säng som mig och ebbe!

ska kolla lite på skräcktv nu
det är ju som sagt hallooooooweeen =P

        


Kommentarer
Postat av: AngelikaE

Ska du flytta? Jaaa de skulle va tokroligt! :D Få försöka se till å råd bara ;P När kommer du hem nästa gång då? Med mej äre bra.. de knalla å gå framåt. Arbetslös, men vänta på att dom ska höra av sej så jah kanske kan få komma ut på nån sorts form av praktik.. Kram!

2009-10-30 @ 20:52:51
URL: http://www.lappstinta.bloggplatsen.se/
Postat av: jessica

ja lite kanske :P

2009-10-31 @ 09:58:48
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback