Lördag

En mycket lugn lördag.
Det enda ljudet som hörs är trafiken utanför och en hund som har ylat i snart 3 timmar.
Jag verkligen älskar hösten.
Det är inte för varmt och det är inte för kallt.
Träden är helt underbart fina med alla färgerna.
Skulle möta upp grannen en dag efter skolan och hittade massa fåglar,
som hoppade runt bland de bladen.

Det ser ut som om en av fåglarna håller på att bryta nacken när den fick syn på mig..
   
                           (klicka på bilderna för större bild)

Jag trodde att man skulle höra mycket liv om folk som gick runt och spöka,
men har inte hört något alls.

Imorgon kommer grannen hem då ska jag möta upp henne vid tåget och hämta fler kartonger.
Det blir bara att man tar 2 åt gången för dom är så klumpiga att bära på.
så man tar varje chans man får för att hämta flera =P
   
Mattes mupp.

Jag skulle också behöva hjälp av någon som fattar sig på den här bloggen.
Vill fixa till den lite så den blir mer personlig men har ingen aning om hur man gör..
Säg till om ni är proffs och vill hjälpa mig. =)


Häromdagen köpte jag JULMUST gud vad gott det var.
Den är verkligen efterlängtad.
 


   


Kommentarer
Postat av: P

Du ha inte kunna fixa en bild så julmusten se lite godare ut? ;)

Jag se att muppen är sig lik och att snart komma han ju få sällskap, då vi ska ut och göra stan högst osäker!

2009-11-01 @ 15:20:12
Postat av: P

Efter att vi ha diskuterat nu, så fatta jag att de va hjärtarna man skulle kolla efter i julmusten :P fina hjärtan haha! men de se fortfarande inte gott ut, plus att du säkert drick fel Julmust ;)



Du komma ju va den som ha flest banankartonger i hela e-tuna !



2009-11-01 @ 15:37:45
Postat av: Mig själv

Grejen är den att alla kartonger kommer att vara fulla med grejer också =P



2009-11-01 @ 15:40:10
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/
Postat av: AngelikaE

Ahaa på så vis. Men va skönt å flytta te lite större! :) Keejs men de va juh inte farligt alls! Jaa men vi måste hinna träffas näru kommer hem! :) Hur gåre med skolan å livet där nere då? :) kram

2009-11-01 @ 16:05:04
URL: http://www.lappstinta.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback