Lördag..

jaha då var det lördag igen då..
Igår kom man hem i en rätt så bra tid.
tror klockan var runt 00.30 eller så.

På kalaset var det mycket olika lekar..
vi började med att leka fruktsallad
fortsatte med att sitta i knä på varann.
sedan lekte vi leken där man skall byta grejer i en hink
också körde vi en tipsrunda.

jag kände bara 2 pers på hela stället
kanske var runt 20st som var där.

först hittade vi inte dit heller så vi for runt i strängnäs för att hitta,
och självklart blir man åksjuk då.

aja idag blir det bara en slappardag
det var meningen att jag skulle göra taco till middag men orkar inte gå och handla.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Även om du inte kände så många på partajet så hoppas jag att du hade trevligt? :)

2009-10-26 @ 07:41:29
Postat av: Jag

Klart det var ;)

2009-10-26 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback