Måndag

Idag har det varit en lång dag på skolan.
Vi hade dramapedagogik..
visst det var jätte roligt att man fick lära känna en del av klasskompisarna,
men vi kommer inte gå med dom så länge till.
Alla kommer att gå var sitt håll igen när inriktningen kommer nästa termin.
Aja iaf på dramapedagogiken idag fick vi leka en massa från 9.30 - 15.30

Vi började att presentera oss.
vi fick vara 2 och 2 och jag fick presentera juan lois.
jag hade problem bara att uttala hans namn.
Sen körde vi en lek som liknade fruktsallad.
Någon sa ett påstående och höll man med på det så skulle man flytta stol med någon annan.
Det kunde vara vad man gillade för mat,färg eller om man hade skor på sig.
Men man skulle samtidigt att inte försöka hamna i mitten för då skulle man själv vara tvungen att hitta på något.
sen komma jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Det blev som stopp
Men vi gjorde iaf olika statyer av oss och vi skulle frysa en bild vi gjorde sedan göra den till en film.
Vi skulle också göra en teater som hade ett dåligt slut.
Sedan fick vi till uppgift att göra om dem och göra dem lyckliga.

Som sagt en lång dag och helt slut var jag när jag kom hem.
Så tog ett varv med jycken och sedan la jag mig och sov i 1 timma!
imorgon är jag ledig så då ska jag gå på ICA och fråga om jag kan få några banan kartonger så jag kan forsätta att packa.

Ebbe bus är så mysig nu för tiden
han sover tillochmed i sängen! :O
aja nu ska vi mysa vidare
hörs!


Kommentarer
Postat av: nina

Hej Emma!! :D dramapedagogik låter intressant ändå tkr ja? trivs du fortfarande där borta i e-tuna? Tänk att du snart har gått ett år!!? Hoppas du har de bra:) vi måste ju ses nån gång!! kram/nina

2009-10-26 @ 19:56:53
URL: http://hallongaffel.blogg.se/
Postat av: mig själv.

Jodå men man blev helt slut! eftersom man höll igång hela dagen. Ja snart har man varit här ett helt år! också hinner man flytta också innan året är slut! =P Du och tessan borde komma och hälsa på! skulle kunna vara skoj! =) // Emma

2009-10-26 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback