Måndag kväll

Idag har jag varit lite duktigare iaf!
Som sagt orkade aldrig baka kakorna men det har jag gjort idag, serru!
Blev förbannad på kakorna och slängde hälften av degen, kakorna som jag iaf
ställde mig och gjorde ser för jäkliga ut.
Men dom smakade som dom skulle iaf och det var ju huvudsaken.

Idag har jag också ringt en massa massa samtal..
Jag har fixat så att jag har el när jag flyttar,
jag har pratat med vaktmästaren så att dom kommer och fixar duschen imorrn bitti,
jag har gjort en adressändring så att jag får mina räkningar i tid sedan..
Ja jag är förvånad.

Sedan har jag också skickat in min reflektionstext som skull in idag.
Jag kom upp i 1822 ord och man skulle hålla sig runt 1800.
Duktigt va ?
Nu tänker jag bara ligga och slappa för jag har ont i kroppen!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Helen

Bra jobbat! Mycket fin hemsida du har.

2009-10-19 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback