onsdag

Jaha imorse kom wilma runt 8.
vi försökte sova vidare men gick inge bra.
kollade på vakna med the voice och sedan klev vi upp och plockade undan lite.
klockan 10 började ett jävla liv.
något pucko i korridoren som har problem med dusch/toa =P
grannen har ringt och klagat och fick omgjort badrum idag.
så wilma fick vara inne hos mig medans maria var och gjorde salstentamen.
Imorgon är det min tur..
Jag vill inte göra sånna tentor.

har iaf kört grannen idag till sin partnerskola.
Gud vad jag längtar efter min egen bil och bara köra!
snabbt och länge!

resten av kvällen tänker jag bara mysa med ebbe
läsa på lite till tills imorrn.
men annars så är det greys ikväll klockan 9 det ska man inte missa.

längtar efter sollefteå jätte mycket!
hoppas att det blir en bra tid när man är hemma.
Brorsan ska tydligen också hem i jul.
skoj skoj!


  

Värdens bästa trio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback