Söndag..

Jaha då var det dags för söndag igen..
Ställde om klockan imorse också, en skön känsla av att klockan var 8 istället för 9.
Kunde lägga mig och sova en liten stund till!
Vaknade av att jag var så himla sugen på musik.
Riktig Dunk dunk lixom.
håller på att packa lite när grannen fråga om vi ska åka och kolla på rusta lite.
Självklart. Jag fick köra dessutom!
Vilken känsla det är att köra bil när man inte kört på länge.
Längtade ännu mer till snö och bilen hemma...

Iaf hittade en skit snygg matte på rusta. Ett konstigt ställe att handla på tycker jag.
Iaf hittade jag en liten grej åt robin med.
I sollefteå finns det en julgran som har ENORMA julkulor som då robin ville ha
Så hittade en sån på RUSTA.
Skit stor. Kanske inte ser så stor ut men de är den.

Ska packa lite mer nu och sedan ikväll blir de taco.
Orkade inte göra tacon efter att jag varit och köpte grejer till de så de blir ikväll.
Laddade hem scary movie igår också och tänkte kolla lite vidare på dem ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback