Tisdag

Jaha.. idag börjar dagen med att ligga kvar och mysa i sängen!
ingen skola idag, bara läsa inför tentan på torsdag..
gick bort på affären och hämtade 4 kartonger för att packa ner lite grejer i.
fyllde 3 av de 4a sedan gick vi på ICA igen och hämtade 2 till =P
Ja så resten av dagen har jag packat ner grejer och dammtorka
och skurade fönsterna!
var tvungen att skrubba riktigt hårt eftersom ebbe har snorat på rutan...

Kollade också på andra avenyn idag..
Måste kolla nästa vecka också!

Fick ett mail av Ulla idag med att hennes lille Ture var med i expressen idag!
Han var veckans husdjur!
http://www.expressen.se/husdjur/1.549047/lasarnas-husdjursbilder?entryId=550719&image.arcive.page=1

Imorgon ska dom börja riva grannens badrum.. hehe
så wilma ska vara hos mig och kommer runt 8!!
ska ligga och sova har jag bestämt mig för så får jag se vad som händer..
Funderar på att boka en tvätt tid imorrn och tvätta lite..
Plocka ihop lite kläder tills flytten kanske..

Ebbe och Jag saknar våran kille idag!
Det är precis en månad kvar nu tills
mamma, pappa och robin kommer ner och hjälper mig med flytten!
Längtar!! <3


Ebbe tycker om sin "husse"



Jag vill också att Robin ska komma nu!!


Kommentarer
Postat av: maria

Snart kommer wilma över.... rör du dig i sängen biter hon dig i tårna....hihi snart kommer vi...mohaha

2009-10-28 @ 07:08:51
URL: http://mariaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback