Tisdag..

Idag så började skolan 10.15 skönt med lite sov morgon iaf..
vaktmästaren var här imorse också. Min dusch gjorde översvämmning i badrummet..
Tydligen så har de byggt alla duschar i huset fel.. Kul..
Iaf skolan gick väll bra.. Lektionen var rätt skoj.
Kommer inte ihåg direkt vad vi gjorde men skoj hade vi ;)

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket satt i korridoren en stund sedan koka korv..
Tog faktiskt en alvedon idag tidigare och benvärken släppte.
Grannen ringde också för en stund sedan och vi gick ut och matade kotten med hundgodis =P
Snacka om att en sån liten sak kan smaska så mycket.

Har nu suttit i korridoren och träna hunden lite..
Nu ska jag kolla på andra avenyn!!

Hörs imorrn! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback