Lördag

20.24
Satt nyss och letade en låt som jag vet att jag hört på vakna med the voice.
kände att det var ungefär som att leta en nål i en höstack.
Men sån tur som man har när man slår på webradion så spelas den där.
ibland har man bara en bra dag.
Dagen började lite slött men for sedan en sväng till strängnäs med maria.
vi skulle dit och kika på kläd outlet - klädettan som hade öppnat.
tror jag hittade ett par byxor som skulle passa aerobicsen.
men det är typ 2 -3 gånger kvar på den så kändes dumt ändå :P
så väntar till nästa termin och köpa byxor och skor och hela skiten ;P
Vi hade då tänkt att grilla också men när vi åkte hemöver så regnade de.
så vi svängade in på ICA MAXI istället och handlade där.
så då blev de lasagne för min del,
nästan lika bra som grillat ;).
känner ett enormt sug efter att spela kubb också.
vet inte var i från de komma.
såg ett kubbspel på ÖB tro ja de var då började mina tankar starta.
men hoppas iaf på lite kubb på kalaset =)
Vissst????
Ne nu tillbaka till böckerna igen...
Bye

22.52
Nu har grannen(maria f.d. granne) ;P
varit här och surra på lite :P
funderade på krogen där ett tag men så blidde de inte ;P
Maria rökte på balkongen å där gick en igelkott förbi.
när jag gick ut nu med henne en bit så var de en till.
helt plötsligt så är de massor av dom.
man hör dom prasslar runt i de torra bladen.
Imorrn ska jag ta med mig kameran ut och knäppa bild på en.
men då hittar jag väll ingen ändå.
Nä nu ska man ta och göra sig lite gott kvälls fika =).
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback