Måndag

15.19
Vilken Helg!
mycket trevligt med nära och kära.
Robin tittade förbi på fredagen!
och sen stannade han tills idag!
Igår for jag, robin, jenny och johan till västerås på shopping.
härregud.
det hela slutade med att jag kom hem med soffan jag ville ha!
bild kommer sedan.
den var lite större än andra soffan så fick möblera om lite.
men till slut blev det riktigt bra men saknar tavlor fortfarande :P
det dumma som har varit hela jäkla helgen är att jag blev sjuk.
täppt i näsan, huvudvärk, ont i halsen, hosta.
ja alla möjliga fel kunde man hitta :P
Men tror att de håller på att släppa lite lätt känns lite bättre idag.
men man ska inte hoppas för mycket.
så nu ska jag vila vidare och bli frisk!


Tillfällig IKEA bild :P

19.40
 
Har lagt på ett överdrag på soffan så att ebbe kan skita ner de istället :P


20.14
www.eskilstunahundcenter.se
Ebbes hunddagis
Såg en söt Sheltie där på första sidan.
efter en stund uppäckte jag att det var min ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback