Onsdag

21.47
Jaha.
skola idag då.
Heldag.
inte den allra bästa dagen men var helt okey.
har inte gjort så mycket när jag kom hem bara latade mig på soffan.
trodde ebbe var dålig i magen imorse så var ute med han runt 5!
så jag är lite halv trött just nu.
jag vaknade imorse av att jag hörde hans mage bubbla och skrika.
han hade inte äte nå mat heller.
efter att vi varit ute i friska luften ett tag kom han in och åt mat iaf.
la mig och kollade lite på tv innan jag klev upp och duschade.
så ne nu ska jag kolla klart på tv och sedan tar vi nya tag imorgon.
jag har iaf fått en ny favorit bild också.

Ebbe ser så himla nöjd ut där han ligger.
Som tur är så är tindra helt utslagen.
annars hade hon aldrig tillåtit de där.
fast vem vet hon kanske också var nöjd.
men iaf.
favorit bild var de.
Nu ska jag sova
Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback