Söndag

19.48
vilken härlig söndag kväll!
jag fattar inte att jag är så otroligt seg fram tll 16.00
sen då vänder de helt och jag kan nästan vara vaken och ute hela natten.
tro ja måste börja kliva upp klockan 5 så jag kan bli pigg till 12.
det känns iaf att det inte varit aerobics denna vecka.
man känner sig så lat.
skulle prova på zumba men känns inge lockande :P
tänkte prova på det nu en timme sedan ta ett härligt varmt bad.
fika med lite tv sen
och sen blir de sängen.
låter som en mycket härlig avslut på denna vecka.
får se om man får något tenta reslutat imorrn.
vill hällst inte veta för de känns som om hon bara letat en anledning till att underkänna.
som sagt var så gillar ja inte henne alls.
hon fick till och med längre tid på sig att rätt
"hon skulle på nå möte med skolan en hel helg"
då behövde hon en hel vecka på sig för att rätta klart.
dom har egentligen bara 15 arbetsdagar på sig att rätta.
vi var helt enkelt för snäll mot henne.
Aja sak samma.
bara göra som hon säger så får man de snart ur vägen.
så nu ska jag prova zumba..
bye bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback