Söndag

19.42
Jaha idag har man städat då igen.
Hunden som jag har drar in rätt mycket grus.
känns inte så jätte skönt att sova på.
så har tvättat en del med.
Överdraget som jag själv lagt på soffan,
sängkläderna och sånna saker.
även då duntäcket.
såg ut som jag hade slaktat en fågel nere i källaren när jag var klar :P
så har varit ute med ebbe också men kände några droppar komma så skynda hem.
när jag kom hem så sken solen igen.
sak samma.
blev så sugen på att göra något gott.
tårta vettu.
muuums.
mamma nämnde då i telefon ananaspaj.
så sprang till affärn och nu är den i ugnen ;P
men lite tråkigt att jag får sitta och äta för mig själv :P
men vad gör man?
så nu ska jag ta ut den och äta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback