Tisdag

14.09
Jaha.
var uppe rätt tidigt imorse även fast jag skulle sova länge.
skickade sms till jenny och frågade om hon skulle med till bruks.
när jag kom ut för att gå till bilen höll jag på att blåsa bort.
tråkigt.
men kom till bilen iaf och kom på att jag skulle ringa graflunds.
babblade på där ett bra tag och hämtade sedan jenny.
hon hade fixat till frillan
nice.
vi kom till bruks och där blåste de ännu mer
men körde på iaf 1 timme innan vi for hem igen.
Efter de städade jag som en galning hela lägenheten.
har dock ett rum kvar men har tagit en liten rast nu :P
sovrummet.
de tråkigaste rummet att städa :P
nu tror jag rasten är slut.


15.32
Film från dagens tur:
(Måste vara inloggad på facebook)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=382215286446&saved#!/video/video.php?v=382210646446


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback