Torsdag

01.03
Ja egentligen är det fredag
men kan ju inte skriva om fredagen eftersom den inte varit.
Så ska skriva om torsdagen.
anledningen till varför det är så sent är aerobicsen.
den drog ut lite på tiden kan man säga.
var där 20.45 kom nyss hem.
De kan man kalla träningspass.
De skulle filma oss idag och göra var sitt pass..
ja som sagt de tog ju sin lilla tid där då.
Så imorgon vill jag inte ens vakna upp!
jag kommer vara så död!
Tidigare idag så var de en sväng på skolan och göra lite nytta.
sen var ja iväg och kollade utemöbeln också.
men så klart var stolarna slut så de skulle komma någon annan leverans
med några andra stolar som jag skulle få till.
de skulle vara exakt lika men ja får väll se.
får väll nå billigt skit.
Sen var de bara ut med ebbe sen slö slö slö slö slö
och det var ju tur att man vilade upp sig lite nu när det blev så långt pass.
Så nu ska jag ta mig en dusch och lägga mig i min härliga säng!
längtar som bara den.
Så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback