Fredag

22.03
Jobbat 12-19.
Innan 12 gjorde jag inte så mycket.
åt lite och sen bara kolla lite på tv.
efter jobbet har jag inte heller gjort så mycket mer!
I helgen blir de också bara jobb.
Men ändå är de sista helgen!!
Känns konstigt ändå.
Snart är man nere i Eskilstuna igen.
Men längtar lite smått.

Har börja fått lite huvudvärk nu :/
Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk nu :(.
det får vänta tills jag kommer hem!
Nu ska jag leva livet dom två sista veckorna jag är hemma!
Såå de så!
Tänker inte lägg ner så mycket energi på irriterande personer.
inte heller på några sura människor!
och speciellt ingen tid på människor som sårar!

Så nu tänker jag lägga mig och hamna i drömmarnas värld!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

TUMMEN UPP!! :D

2010-08-15 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback