fredag

21.25
Kunde faktiskt sova gott i natt.
jag har drömt mardrömmer så många nätter.
senaste natten jag drömde så drömde tro ja 3 drömmar.
som ändå hängde ihop till slut..
tror jag slapp drömma för jag behövde inte sova själv!
Hatar att sova själv.
man sover så himla bra när man har en kropp till som ligger bredvid och värmer.
det behövs iaf i denna kyla.
håller på att frysa ihjäl snart tro ja!
tänk då när vintern kommer!
Jag går i ide.

Jobbade iaf idag också då.
8-13
sköööönt.
ledig i helgen också mycket bra!
Har inte gjort så mycket mer idag.
for upp till forsmo när jag slutade jobba och la lite spår.
tindra, ebbe och vilja var de som "arbetade".
mycket duktiga vovvar.
sedan for vi hem och gjorde i ordning lite mat.
vi åt vårrullar och ris!
Så förbannat gott.
Speciellt när de är jag och svärmora som har gjort dom :D.
Synd bara att dom inte räcker särskilt länge.
snart är dom slut redan!!
men får väll till och göra mera då!

Nu ska jag kolla lite mer på sagan om ringen tro ja.
har inte så jätte mycket mer för mig så :P
tänkte bara ta en kväll där jag vilar upp mig för full fart i helgen :P
Natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback