Fredag

15.14
Till att börja med.
Fick jobba över igår så jobbade till efter 21.30 någongång.
Sen idag jobba man 8-13 skönt men det var jobbigt att kliva upp.
Nu de senaste timmarna bara flummat.
Vi ska grilla idag så sitter och verkligen längtar till maten.
För när jag kommer ner till etuna igen kommer jag aldrig orka grilla ändå :P

Nu ska jag vila en stund så man är pigg och glad när gästerna kommer ;P

00.51
Nu har gästerna(Jenny o Johan) kommit fram.
Fick köra hem folke som varit här på middag också.
Så vi tog ett varv på stan för att visa upp våran mycket döda stad.
Det var inte en enda käft ute.
Undrar om alla är på urkult eller om sollefteåborna bara är tråkiga?
Förhoppningsvis så är det mer folk i näsåker imorrn kväll!
Annars tro ja att jag åker till E-tuna igen där är de alltid folk ute!
Nu ska vi sova har en stooor dag framför oss imorrn i dagsljus ;).
Go Natt!


Kommentarer
Postat av: AngelikaE

Hallååååååååå! =D Näe tyvärr äre ingen bebis på G än =( Men nu tyck jah faktiskt de är dags för han å komma ut! Kraaam!

2010-08-10 @ 10:30:08
URL: http://lappstinta.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback