Lördag

21.39
Jaha
Kom hem ungefär 4 i natt.
det är rekord för en gamling som mig ;).
var en sista liten hej då drink innan man far imorrn.
putte, linus, evve och kim var med.
vi spelade lite wiiiiii och sen kollade stan lite.
var det en person som var ute ska man vara gla!
Sen imorse var ja ganska så trött.
vaknade 211 gånger i natt.
dels av att jag fick senadrag i vaden!
hatar de verkligen!
sen när de släpper så har ja bara ont där iställe.
skit ben.
har fortfarande ont där.

har varit på remlse pizzan idag med.
tar ju flera månader innan ja får äta där igen!!
undra om de kör hem (A).
Nä sen har ja förberett en tårta för mamma då.
hon fyller år på månda.
och folk komma imorrn så började göra en liten tårta.
hinner inte smaka den men men..

har varit och fikat med johanna på stan idag också.
var på kaffe petter.
tog en toast där.
men hade så himla ont i tänderna av söt cidern man drack igår.
fattar inte att ja får så ont i tänderna.
tuggade tuggummi för att de inte skulle bli så igår.
och skynda mig och borsta tänderna innan ja la mig.
och då var de ändå en timme sen ja drack sista.

Har börja packat ihop alla sakerna här hemma med.
så otroligt mycket skit ja alltid samlar på mig!
kommer inte få med allting hem denna gång heller..
har fortfarande saker som står i garderoben som väntar på att bli hämtad :P
nu ska jag packa in allting i bilen också.
men tror de får vänta till imorrn istället då man se nå!

Nu ska jag mysa med voffarna som inte kommer gilla bilfärden imorrn.
men men vad gör man inte..
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback