Måndag

09.33
Jobb jobb jobb.
11-18
Men imorrn är jag ledig!
Har precis duschat och nu ligger jag och glor på tv.
Ebbe busen ligger bredvid och snarkar.
Än är de för tidigt tycker han..
Han skulle nog kunna sova hela dagen om jag inte klev upp.
Nu väntar mat sen jobb.
c ya.

20.16
Hemma från jobbet.
har ätit lite mat och sen bara surra lite med familjen.
kollar nu på det okända på 4+.
Orkar inte göra så mycket mer ikväller så kollar lite tv.
sen blir de väll till att sova så vi får en ny dag snart.
blir nog lite hundträning och så imorrn.
skönt med en ledig dag!
sen blir de jobb igen
onsdag: 9-18
torsdag: 12-19
fredag: 8-13
lördag: L
söndag: L
härlig vecka.
Sen efter de så är jag inne på min sista jobbvecka!
23/8 Måndag: 8-13
tisdag: 11-18
onsdag: L
torsdag: L
fredag: 13-19
lördag: ESKILSTUNA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback